  • Data: 2004-11-14 17:39:46
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Czy przeczytałes dokładnie to co napisałem? TPSA sama weryfikuje dialery
    > i sama mówi czy są OK czy nie. Według nich, są OK. Nie mają się do czego
    > przyczepić, akceptują je bez zarzutu. Rozumiesz to, czy nie?

    Na szczęście jeszcze tak w RP nie jest, żeby tepsa była prokuratorem,
    sędzia i katem jednocześnie. To, że - jak piszesz - dopuszcza dialery
    oznacza tylko i wyłacznie tyle, że bierze za nie odpowiedzialność przed
    swoim klientem.

    Nie wyklucza to jednak postepowania zarówno przeciw operatorowi, twórcy
    dialera, jego dystrybutorowi jak i providerowi, który odniósł z
    działania tego dialera korzyść. Co do zakresu odpowiedzialności
    poszczególnych osób może wypowiedzieć sie jedynie sąd, chyba, że
    operator bierze całą odpowiedzialność na siebie i uzna reklamacje
    klienta. Jak na razie nie jest to jednak odpowiedzialność obligatoryjna,
    mimo tego, że pewien urząd tego bardzo chce. Jednak - znowu jak na razie
    - urząd nie stanowi prawa.

    M.

    PS. I prosimy nie karmić, hmm, tego, jak mu tam...
    ;-)