    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Defibrylator
    Date: Sat, 24 Dec 2022 13:12:49 +0100
    <to2aku$qd8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <jii5q5465k0b$.1xzvcx2oyzmba.dlg@40tude.net>
    <to3gda$qd9$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <150lrep8jyb5v.1qj2cwihk2c3a$.dlg@40tude.net>
    <to3spb$svm$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <x0jz76i5zbmf.15512m7zeu5bj$.dlg@40tude.net>
    <to4eii$b8k$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <6526kt90mq22.i6eqrcxj6def$.dlg@40tude.net>
    <to4klg$b8j$4$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 23 Dec 2022 17:23:12 +0100, Shrek wrote:

    > To nie ma.

    No to:
    -kto dba o życie i zdrowie pasazerow? Nikt ?
    -kogo wzywa przycisk alarmowy ?

    > A dlaczego nie dyżurnego ruchu?

    Z pociagu trudno.
    Dyzurnego niech kierownik dworca pilnuje :-)

    > Raczej czekają do stacji:)

    Cos tam czytalem, ze jak czasem przypili ...

    > To się pewnie gdzieś wyświetla.

    W dzisiejszych pewnie tak, a w starszych?

    No i kto ma sprawdzic, czy woda jest?

    > E tam. Przeciż przy nich nie stoi strażnik.

    Widac na razie nikt na tik-toku nie zaproponowal dobrej zabawy :-)

    > No i sam widzisz, a przypadku żeby kogś AED zabił nie było:)

    Ty nie slyszales, mnie sie na szybko nie udalo znalezc ... co nie
    znaczy, ze nie bylo.

    > Raczej nie te ilości.

    Nie wiesz co wylalo i na ile trujące :-)

    > Bo jak wiem? A liczyć że samochód jak wciśniesz chamuleć to nie zacznie
    > przyspieszać?

    Wystarczy, ze noga spadnie z pedalu.
    No i taki jeden mowi, ze mu Mercedes nie chcial hamowac.

    Hamulcami teraz komputer rządzi.

    A pamietasz pedal gazu w Toyotach?

    > No dobra - to co proponujesz - nie używać bo może zaszkodzić, bo tak
    > kulson powiedział?

    Nie mowic, ze absolutnie nieszkodliwe :-)

    J.