  • Data: 2005-10-25 15:05:10
    Temat: Re: Dawna mala sltuczka a wezwanie na policje...
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Karalność wykroczenia ustaje, jeżeli od czasu jego popełnienia upłynął
    > rok. Natomiast mandatem karnym nie moga cię ukarać ponieważ minęło już
    > 30 dni od dnia stwierdzenia popełnienie wykroczenia. IMHO pozostaje
    > jedynie ewentualny wniosek do sądu.

    Ale to nie z mojej winy tak dlugo to trwalo..skserowali ode mnie oswiadczenia
    oba, pogadali z wlascicielem vw passata-policjantem i kazali czekac, mowili ze
    sie pewnie odezwa , "ablo i nie".

    Wiec te 3,5 miesiaca to nie z mojej winy, i teraz zamiast mandatu zostaje tylko
    sad, nie mialem mozliwosci zadnej innej, mogli to zrobic nawet celowo
    (oczywiscie nikogo nie oskarzam, tylko gdybam..)

    Kiedys jak mnie pobili, nie znalezli sprawcow, to po 3 miesiacach umorzono, a
    teraz po 3,5 sie przypominaja..