  • Data: 2005-10-25 15:02:01
    Temat: Re: Dawna mala sltuczka a wezwanie na policje...
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niezle... moglem od razu wezwac policje, teraz wszystko w najlepszym wypadku
    wyjdzie mi 3x drozej;/

    Zaden z tamtych osob nie posiadal AC, auta byly w gorszym stanie, sczegolnei
    skoda, wiec z mojego OC by dostali grosze, tak ich udobruchalem az zanadto i sam
    teraz za to przyplace..

    Na postepowanie nie mam ochoty zadnej, nawet nie wiem z jakiej okazji;/

    Ale pewnie nic wiecej nie moge zrobic, tylko czekac..