  • Data: 2009-05-19 14:03:11
    Temat: Re: Darowizna - jak najkorzystniej?
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy zawarciu obu czynności w jednej umowie US będzie się czepiał
    > pozorności takiego działania i może uznać iż jednak podatek się należy.

    NIe będzie bo nie ma tu żadnego pozorowania. Jest to standardowa procedura
    (sam dostałem mieszkanie od brata 10 lat temu i przyjąłem do wspołnego
    majątku).
    Wynika bezpośrednio z ordynacji i us może skoczyć. POdejżane byłoby
    kombinowanie i czekanie, dwa akty (po co?).
    Dwa razy opłaty notarialne i KW.

    DM