  • Data: 2006-07-31 21:04:27
    Temat: Re: Darowizna domu. Zrobiona legalnie????
    Od: "Agnieszka" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprawdził KW w sądzie, albo w ogole doszło do jakiegos szwindlu. Podałąs
    > zbyt ogólne informacje aby cos z nich wywnioskowac ...
    >
    > No i pozostaje jeszcze trzecia mozliwosc: mąż zrobił to legalnie, a
    > tobie się wydaje ?

    Może tak to wygladac że podaję ogólne informacje ale nie mam wgladu
    do żadnych dokumentów które są w domu , maz zawsze zajmował sie
    wszystkimi sprawami związanymi z finansami i dlatego niewiele
    wiedziałam na temat działki , domu i samej darwizny.

    Czy mógł zrobić to legalnie jeżeli ja nie darowałam swojej
    częsci majątku , a rozdzielności nie mieliśmy i nie mamy ?

    Cały czas mam wrażenie że jest to zrobione poprzez jakiś szwindel .

    Czy ewentualnie ktoś mógłby mi polecić dobrego adwokata z Katowic
    lub z okolicy Katowic który mógłby dobrze zbadac tą sprawę ?