  • Data: 2006-07-31 20:36:35
    Temat: Re: Darowizna domu. Zrobiona legalnie????
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wpisany do KW kiedy robili tą darowiznę . Problem polega na tym ze to
    > maz pracował a ja zajmowałam sie prowadzeniem domu i on teraz
    > twierdzi ze mnie nic sie nie należy gdyż to on na wszystko zarobił

    Jesli byliscie małzenstwem w chwili darowizny, to albo notariusz nie
    sprawdził KW w sądzie, albo w ogole doszło do jakiegos szwindlu. Podałąs
    zbyt ogólne informacje aby cos z nich wywnioskowac ... moze jednak zgłos
    się do jakiegos adwokata i przedstaw mu wszystkie fakty/dokumenty. Byc
    moze akt darowizny był sporządzony z naruszeniem prawa: albo notariusz
    został wprowadzony w błąd, albo współpracował z twoim męzem.

    No i pozostaje jeszcze trzecia mozliwosc: mąż zrobił to legalnie, a
    tobie się wydaje ?

    --
    Krzysiek, Krakow