  • Data: 2009-11-06 17:05:07
    Temat: Re: Darowizna Jak sie broni w sądzie?
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umowa dożywocia to oddzielna sprawa równa własciwe temu, ze ma prawo tam
    > mieszkac az do śmierci tak jakby była na swoim.

    A mam jeszcze jedno pytanko jeśli przedmiotem darowizny było mieszkanie plus
    garaż to czy miałem prawo sprzedać garaż? W akcie notarialnym nie ma nic o tym
    że ona ma prawo do korzystania z garażu jest tylko mowa o mieszkaniu.
    Otrzymałem ustną zgodę na sprzedaż garażu ale przed sądem może przecież
    powiedzieć że sobie to wymyśliłem. Z drugiej strony przedstawiłem notariuszowi
    akt darowizny i on nie widział przeciwwskazań do sprzedaży. A jeśli w sądzie
    przegram i przykładowo darowizna będzie mi odebrana cokolwiek to znaczy mam
    nadzieje że nie będę musiał odkupywać garażu. Sorry ale powoli sam się
    zagłębiam w bagno. Pozdrawiam