  • Data: 2008-11-17 23:07:12
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GAL" <G...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:gfsrgr$2m2$1@news.dialog.net.pl...

    > Mam wątpliwości czy firma może przetwarzać [rozsyłac po Oddziałach swojej
    > firmy] moje dane bez mojej zgody na przetwarzanie danych.

    Moim zdaniem twoje wątpliwości są nieuzasadnione. Gdyby przyjąć Twój tok
    rozumowania, to można by było się zacząć zastanawiać, ze kopertę z Twoimi
    danymi mogą przenieść do pokoju obok, lub zgoła do drugiego budynku.
    oddział firmy, to po prostu odleglejszy pokój i tyle.

    > Po co pisze się -wysyłając gdzieś CV-że wyraża się zgodę na przetwarzanie
    > danych?!

    Na dobrą sprawę po nic. Nie ma to żadnego znaczenia. W mojej ocenie i tak
    mogli by bez tego te dane przetwarzać.

    > Gdyby tak było, ze wysyłam list np. do telefonów ze skargą, a oni mi na
    > to [wykorzystując numer komórki który tam wpisałem] wydzwaniają z
    > reklamami...na pewno to łamanie byłoby prawa...

    Sadzisz, że nie mogą? Przecież mogą sobie same numerki przechowywać, które
    w oderwaniu od danych osobowych nie są chronione. Z tym, ze w tym wypadku
    jest inna ustawa chroniąca przed niezamówionymi reklamami.