  • Data: 2003-02-13 21:50:11
    Temat: Re: DVD-R a PRAWO
    Od: "romek" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HEARTSHADE..." <heartshade@wp(-no-spam-).pl> napisał w
    wiadomości news:b2gl5c$m4h$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <

    > Ale pociagne temat dalej...
    > Podobna sytuacja jest z punktami KSERO, ktos przynosi cos
    > do xerowania - ladnie sie xeruje i koniec... Czy ktos sie interesuje
    > co, jak i dlaczego xerujesz? A wiekszosc materialow (ksiazki, gazety)
    > jest przeciez tez prawnie chroniona i "bez zgody...drukowanie w kawalkach
    > i w calosci zabronione...". Zatem dziwne byloby prawo w ktorym mozna
    > powielic ksiazke a nie mozna np. nosnika dvd...
    > Interesuje mnie - jak to wygladaloby ewentualnie w razie jakiejs wpadki,

    Nikt nie twiedzie,ze nei mozn askerowac ksizki i nikt nie twierzi,ze nei
    mozna skerowc DVD.
    Nie jest tez wazne co jest napisane na ksiazce czy na DVD.... mamy prawo
    autorskie i zawrte w nim przepisy o dozwoonym uzytku prawatnym i publicznym.
    W zakresie dozeolonego uzytku prywatnego mozesz skerowc cala ksizke czy
    przegrac caly film... Inna spraw,ze przepisy o dozowlonym uzytku nei
    stosuje sie do programów komuterowych. Ale to na tej liscie bylo tyle razy
    przerabine....

    Pozdrawiam
    Romek