  • Data: 2003-02-13 21:47:59
    Temat: Re: DVD-R a PRAWO
    Od: "romek" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze. A jak to sie ma do lombardow....
    Inne zasady odpowiedzilnosci.
    W lombardach bedziemy mieli doczynienia ze sprzedazy rzeczy. Istnieje
    mozliwisc zastosowanei przepisów o nabyciu od niuprawnionego ..

    > Nie wiedzialem, ale od kazdego odbieram oswiadczenie, ze
    > ma prawo do wykonania owej kopii - teraz dobrze ?

    Hmm
    Jak juz pisalem odpowiedzlnosc za naruszenie prawa autorskiego jest
    niezalezna od winy. Wiec nie ma znaczenia czy wiedziles, czy mogle s
    wiedziec itp.
    Jedyna mozliwisc "obrony" w kierunku złaggpdzenia zasad odpowiedzlnosci to
    próba zastosowanei przepisów o pomocnictwie. Ale wcle nei jestem przekonany
    czy sad una taka czynnosc za pomocnictwo w naruszeniu prawa autrkiego czy za
    bezposrednie naruszenie> pocztyaj sobie o zasadach odpowiedzilnosci za
    naruszenei majatkowych praw autorskich.

    Pozdrawiam
    Romek