  • Data: 2003-02-13 17:37:44
    Temat: Re: DVD-R a PRAWO
    Od: "HEARTSHADE..." <heartshade@wp(-no-spam-).pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <

    > Nie wiedzialem, ale od kazdego odbieram oswiadczenie, ze
    > ma prawo do wykonania owej kopii - teraz dobrze ?

    Ale pociagne temat dalej...
    Podobna sytuacja jest z punktami KSERO, ktos przynosi cos
    do xerowania - ladnie sie xeruje i koniec... Czy ktos sie interesuje
    co, jak i dlaczego xerujesz? A wiekszosc materialow (ksiazki, gazety)
    jest przeciez tez prawnie chroniona i "bez zgody...drukowanie w kawalkach
    i w calosci zabronione...". Zatem dziwne byloby prawo w ktorym mozna
    powielic ksiazke a nie mozna np. nosnika dvd...
    Interesuje mnie - jak to wygladaloby ewentualnie w razie jakiejs wpadki,
    jak sie bronic itd.

    Pozdrawiam

    HS