eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDG - usługi informatyczne - instalacja systemuRe: DG - usługi informatyczne - instalacj a systemu
  • From: "Kit" <k...@d...plwywal.to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g431bm$vo7$1@news.onet.pl>
    <9...@n...home.net.pl>
    <g43e3q$2r0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: DG - usługi informatyczne - instalacj a systemu
    Date: Fri, 27 Jun 2008 22:44:09 +0200
    Message-ID: <f...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: chello089079142158.chello.pl
    NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
    X-Trace: news.home.net.pl 1214599450 62.129.252.51 (27 Jun 2008 22:44:10 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 37
    X-Authenticated-User: lewandowski.data@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:539996
    [ ukryj nagłówki ]

    jedrus <a...@n...btx.pl> napisał(a):
    > Kit pisze:
    >
    >> Troche niepowaznie wyglada, kiedy przychodzisz do 'specjalisty' a on
    >> zada
    >> od Ciebie plyty...
    >
    > Wrecz przeciwnie. Kilka dni temu mialem telefoniczne wezwanie do
    > przeinstalowania windy wiec zapytalem jaki problem wystapil podczas
    > somodzielnej reinstalacji ze potrzebne "pogotowie PC". W odpowiedzi
    > uslyszalem ze brak nosnika i czy moglbym przyjechac z plytka.
    > Odpowiedzialem OK. Na pytanie ile to bedzie kosztowalo odpowiedzialem ze
    >
    > zgodnie z cennikiem uslugi i oprogramowania. Klient sie wycofal ;)
    >

    Oczywiscie, wycofal sie i sa powody sadzic, ze straciles takim zachowaniem
    nie jednego, lecz kilku potencjalnych klientow.

    >
    >> Taki 'fachowiec' na rynku dlugo sie nie utrzyma.
    >
    > Tez bym z tym polemizowal. Mam troche klientow ktorym sprzedalem kiedys
    > na f-re VAT maszyny z legalnym oprogramowaniem a "dzisiaj" co jakis czas
    >
    > modernizuje im ten sprzet a wiec sie jakos trzymam;)
    >

    Dobrze to tylko o Twoim podejsciu do klienta swiadczy. Z obserwacji, jak z
    wlasnego doswiadczenia wiem, ze klient przywiazany jest do punktu zakupu,
    ew. wiekszej modernizacji komputera i w tym momencie raczej nie wchodzi w
    gre "czlowiek na telefon". O ile posiadasz np. sklep, to sprawa jest
    oczywista. O ile jednak zamierzasz swiadczyc jedynie helpdesk to nie rysuje
    sie to tak kolorowo.
    Wszystko oczywiscie zalezy od miejscowosci, nakladow finansowych i od
    nastwienia na konkretne uslugi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1