  • Data: 2008-06-28 09:48:30
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 czerwiec 2008 17:35
    (autor Marcin H.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g431bm$vo7$1@news.onet.pl>):

    > Jak to wygląda gdy klient mi dostarczy
    > nośnik z płytą instalacyjną i napisanym na kartce kluczem?
    >
    > Czy mam obowiązek sprawdzać czy system jest oryginalny? Jeśli tak to jak
    > to sprawdzić?

    No właśnie, jak? A jak klient przyniesie kompa do naprawy, to masz sprawdzić
    czy nie kradziony?

    Ty przecież nie masz wręcz możliwości, a co dopiero obowiązku, sprawdzać
    klienta. Jak chcesz dupochron, to każ klientom podpisywać oświadczenie
    typu ,,zlecam instalację i konfigurację dostarczonego przeze mnie
    oprogramowania.''

    --
    Tristan