  • Data: 2004-06-06 19:03:22
    Temat: Re: DG i instalacja u klienta pirackiego oprogramowania
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Jotte" <t...@W...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9vone$cao$1@news.dialog.net.pl
    > Przecież żartowałem (patrz emotikon)
    > Gwoli ścisłości - nie mówimy o systemie (rozumiem, że masz na mysli
    > jakiś licencjonowany SO), tylko o oprogramowaniu w ogóle.

    "Slawek75" mówił o winowsie więc i ja także mówię
    o instalcji systemu winows.
    cytuję:
    "> instalacja windowsa.
    > klient ma komputer, ma tez plyte cd z windowsem, lecz jest to
    > plyta z nielegalna wersja oprogramowania.""

    > [.................]
    > Poza tym nie koncentruj sie wyłącznie na SO Windows OEM i certyfikacie
    > autentyczności - jest sporo odmian wymogów i świadectw legalności softu.

    j.w., certyfikat autentyczności nie dotyczy wyłącznie
    wersji OEM. Dotyczy wszystkich wersji - "BOX"
    "MOLP" itd.

    > Jak wyżej.

    Przecież jest to instalowanie kradzionego softu.
    Resztę dopowiedz sobie sam.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów."