  • Data: 2004-06-06 10:43:22
    Temat: Re: DG i instalacja u klienta pirackiego oprogramowania
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c9umti$m48$1@inews.gazeta.pl...
    > :
    > : [...]
    > : a w razie jakiejkolwiek kontroli u klienta,
    > : pan klient: "ja tam sie nie znam, komputer nie działał,
    > : to zadzwoniłem i przyszedł pan informatyk i zainstalował,
    > : o tu... mam fakture".
    > :
    >
    > nieznajomosc prawa nie zwalnia z jego przestrzegania

    to jest oczywiste, jednak w tym przypadku zaistnialo by
    prawdopodobienstwo, ze informatyk instalujacy soft
    dzialal swiadomie i swiadomie (informatyk powinien
    byc w stanie ocenic kopie legalna i nielegalna)
    zainstalowal taki a nie inny soft. Zreszta w przypadku
    informatyka od razu jest zalozenie, ze to co instaluje
    to instaluje swiadomie.

    prawa autorskie przewiduja inne sankcje za dzialanie
    swiadome i nieswiadome, tu bardziej mi o to chodzilo.

    --
    Krzysztof Gil, e-mail: k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne