    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG i instalacja u klienta pirackiego oprogramowania
    Date: Sat, 05 Jun 2004 15:21:53 +0200

    Marcin Debowski wrote:
    > Wystarczy wiec ze raz zaistnieje opisana przeze mnie w przykladzie
    > sytuacja (a nie jest to nieprawdopodobne) i masz juz kopie bezpieczenstwa
    > pochodzaca z legalnego zrodla.

    A powiedz, jeśli tak to interpretujemy, to czy producent oprogramowania
    ma nam prawo świadomie uniemożliwić działania dozwolone przez ustawę?
    Mam na myśli sytuację, kiedy płyty są zabezpieczone przed kopiowaniem
    przez producenta. Czy fakt, że _mamy prawo_ wykonać kopię, implikuje
    fakt, że jeżeli z winy producenta programu, w wyniku zastosowania
    szczególnych zabezpieczeń, nie możemy wykonać takiej czynności, to mamy
    prawo zarządać naprawienia tego stanu rzeczy?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński