  • Data: 2007-11-22 11:02:07
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lis, 14:54, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > 1. Znacznie mniejsza wygoda pracy ze względu na niezgodność wielu
    > elementów z pakietem będącym de facto standardem (mniejsza z tym, czy
    > legalnie i na jakich konkretnie zasadach).

    nie wiem czy sie smiac czy plakac. OOo jest zle bo nie jest podobne do
    MSO, ktorych piratow uzywam od mlodosci... bez komentaza

    > 2. Brak obsługi makr kompatybilnych z pakietem będącym de facto standardem.

    pw

    > 3. Znacznie gorsza głęboka integracja wszystkich elementów pakietu
    > pomiędzy sobą, oraz z systemem operacyjnym i programami zewnętrznymi,
    > np. edytorami grafiki, klientami poczty itp.

    czy ja wiem... i czy ja wiem czy to wada...

    > 4. Mniejsza szybkość działania od pakietu będącego de facto standardem.

    dluzej sie uruchamia, to prawada ($#%$#%$#% java), ale chodzi bardzo
    sprawnie.

    > 5. Mniejszy poziom bezpieczeństwa od pakietu będącego de facto
    > standardem, większa ilość "błędów wieku dziecięcego".

    mniejszy stopien bezpieczenstwa od produktu MS? Zartujesz? :D

    > Wystarczy?

    nie :D

    pozdrawiam.
    PlaMa