  • Data: 2004-09-29 21:37:59
    Temat: Re: Czym jest ścieżka rowerowa?
    Od: "G-elek" <g...@s...ath.cx> szukaj wiadomości tego autora

    Sa dwa rodzaje oznaczen dogowych tyczacych sie sciezek rowerowych
    1.rower na niebieskim tle sciezka dla rowerow czyli wydzielony obszar
    drogi przeznaczony dla ruchu rowerow
    2. rower na niebieskim tle z pieszym, czyli mozeodbywac sie ruch rowerow
    i pieszych przyczym rowerzysta musi zachowac szczegolna ostroznosc
    opisane w KD

    Co do zatrzymywania sie samochodow na na sciezce rowerowej to nie wiem
    jak to sie ma do siebie, a sam nie zastalem takiej sytuacji poszukaj w
    KD, jednak lepiej takie sciezki by wygladaly bedac czescia jezdni [brak
    ruchu pieszych, to mi sie podobalo w Berlinie :) ]

    Pozdrawiam

    Mateusz