  • Data: 2004-09-30 08:00:15
    Temat: Re: Czym jest ścieżka rowerowa?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:cjfi3g$jf4$1@213.17.133.242...

    > Zaraz, zaraz. Rozumiem, że wydzielenie ścieżki rowerowej z pasa jezdni
    > stanowi utrudnienie w ruchu samochodów. Ale co do tego ma chodnik? Że
    > parkować nie mogą?

    W przeważającej większości znanych mi wypadków, dla ruchu rowerów wyodrębnia
    się pas przy krawędzi jezdni. Stąd - mając na uwadze, że przejeżdżać przez
    drogę dla rowerów nie wolno - nie wyobrażam sobie, w jaki sposób można w
    takim miejscu zaparkować samochód na chodniku, nie łamiąc przepisu w
    zakresie przejazdu przez drogę dla rowerów. Pomijam jakieś ekstremalne
    sytuacje, gdy na ów chodnik można wjechać od jakiejś innej strony.