  • Data: 2004-04-18 20:26:37
    Temat: Re: Czyja jest instalacja CO? (długie)
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wybacz, proszę, że przycięłam cały tekst, ale był faktycznie długawy:-)
    Nie jestem na 100% pewna, ale czy to nie będzie tak, jak z instalacją
    wod-kan? Rury w obrębie mieszkania nadal należą do spółdzielni (ew. do
    wodociagów), ale napraw w obrębie mieszkania dokonuje się we własnym
    zakresie z nielicznymi wyjątkami (np. instalacja gazowa).
    Tak na marginesie: u mnie była ta sama sytuacja, ale przyszedł baaaardzo
    stary majster i okazało się, że nie trzeba u mnie niczego wymieniać.
    Mieszkam na ostatnim piętrze, a pod samym dachem były zapchane jakieś
    odpowietrzniki. Przepchali je i .....od marca mam w domu ciepło (na lato
    hahaha.).
    Kaliope