    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy zakład pracy może żądać wglądu w PIT-a?
    Date: Wed, 1 Apr 2009 23:41:09 +0200

    news:gr0lou$ne7$1@inews.gazeta.pl...

    > ale w całym twoim wywodzie nie ma dlaczego to musi być pit.
    > Mam przedstawić wysykoś dochodów, a nie złożyć kopię pit.
    > Przedstawiam. Oświadczenie.

    Nie musisz przedstawiać nawet oświadczenia. Nic nie musisz . W moim
    zakładzie pracy, (kilkanaście tysięcy zatrudnionych) żeby otrzymać
    jakiekolwiek świadczenie socjalne, należy ZŁOŻYĆ WNIOSEK o przyznanie
    świadczenia. Nawet w przypadku bonów na zakupy świąteczne. W regulaminie są
    warunki, jakie trzeba spełnić. W zależności od rodzaju świadczenia, albo
    jest to oświadczenie pracownika, albo przy wyższych kwotach świadczenia
    socjalnego jak "wczasy pod gruszą" czy dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,
    trzeba złożyć nawet zaświadczenie o wysokosci zarobków współmałzonka., żeby
    wyliczyć dochód na członka rodziny.
    Ale tego też NIE MUSISZ robić. Zawsze możesz powiedzieć, że zarobki Twojej
    żony sa chronione tajemnicą. Tylko wtedy usłyszysz, że to ty występujesz o
    POMOC SOCJALNĄ. Chcesz POMOCY SOCJALNEJ, udowodnij, że jest Ci ona
    potrzebna.

    wiatrak