  • Data: 2009-04-03 09:43:37
    Temat: Re: Czy zakład pracy może żądać wglądu w PIT-a?
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 22:36, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Ustawa to akt prawny trochę wyższego rzędu niż lokalny regulamin.

    Jakoś nie rozumiem tych dywagacji. I stypendium i dodatkowe
    świadczenia z zakładu pracy nie są prawem a przywilejem - chcesz je,
    musisz to uzasadnić.

    Kupując coś w sklepie też powiesz sprzedawcy "zgodnie z ustawą/
    konstytucją itd itd" moje pieniądze są moją prywatną własnością i nie
    mam obowiązku ich panu dać?

    --
    Regards
    Matt