  • Data: 2003-02-10 20:47:06
    Temat: Re: Czy zakład pracy jest powiadamiany o sprawie karnej ?
    Od: Marcyś <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "H" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mam następujące pyatnie: Czy zakład pracy jest powiadamiany o toczącym się
    > postępowaniu karnym ?

    Nie, ale są zawody, w których sam podejrzany musi
    powiadomić o tym pracodawcę.
    Zakład pracy może dowiedzieć się o postępowaniu
    "przy okazji" - np. będzie przeprowadzany wywiad
    środowiskowy o podejrzanym, zbierane dane o
    zatrudnieniu i dochodach, wreszcie z wezwań, które
    podejrzany (oskarżony) przedłoży jako usprawiedliwienie
    nieobecności w pracy.

    > Po szóste: Czy zakład pracy na tej podstawie może rozwiązać umowę o pracę
    ?

    Jeśli jest wymagana niekaralność - tak.