    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za to mogę ponieść konsekwencje?
    Date: Thu, 02 Aug 2007 22:59:10 +0200

    Madoniowie pisze:

    > Witam
    >
    > Grupa remontowa odstawiła u mnie straszną partaninę. Sfotografowałem
    > wszystko i zrobiłem stronę internetową w formie poradnika. Podaję na
    > niej nazwisko szefa firmy i nazwę firmy. Wszystko co piszę, jest prawdą.
    > Mam nieodpartą ochotę wysłać też linka do strony szefowi firmy
    > prowadzącej remont. Za to, że mnie zlał i oszukał. Taka mała moja
    > zemsta. Czy może mnie za to w jakiś sposób pociągnąć do odpowiedzialności?
    > Adres strony to http://dag-pol.republika.pl

    Widać, że ta "ekipa" po prostu nie jest w stanie poprawnie wykonać prac
    do których się zobowiązała. To czy w takim razie klient stoi na
    straconej pozycji - w końcu poprawki można wykonywać bez końca? Nie
    można wezwać do usunięcia usterek w jakimś nieprzekraczalnym terminie i
    potem (bo wiadomo że albo oleją albo spieprzą) wynająć inną firmę a
    kosztami poprawek obciążyć pierwszą? Może dałoby się jeszcze dorzucić
    koszty mieszkania w hotelu bo pierwsza firma zmarnowała czas jaki
    właściciele mieszkania przeznaczyli na remont.