  • Data: 2007-08-03 19:19:16
    Temat: Re: Czy za to mogę ponieść konsekwencje?
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik *JanKo* w wiadomości o kryptonimie
    "f8vs8s$gcl$...@a...news.tpi.pl" napisał:

    > Przemku, pewnie że można. ;-)
    > I tu i na stronie zaznaczasz kilkakrotnie że to akt twojej osobistej
    > zemsty a treść strony jest pomówieniem.

    Ani tu, ani na stronie nie pisałem, że treść jest pomówieniem. Wszystkie
    opisane przeze mnie rzeczy są faktem i mam na to dowody w postaci umowy,
    faktur kosztorysów i zdjęć. To że tu napisałem, że jest to moja zemsta też
    IMO nie ma nic do rzeczy, bo przecież w akcie mojej zemsty nie opisuję nic,
    co by było niezgodne z prawdą. Powiedział bym wręcz, że czuję się w
    obywatelskim obowiązku opisać moje przygody, aby ostrzec innych przed tą
    firmą oraz podać kilka tipów, jak postępować, żeby nie popełnić moich
    błędów.

    > Wiem że cię pewnie ponosi ale
    > emocje są niewskazane.

    Chętnie posłucham, gdzie jest coś, do czego się można przyczepić. Najlepiej
    na priv.

    > Czasami piszesz w miarę obiektywnie by zaraz
    > dodać zjadliwy komentarz typu "krzywo pijacy zrobili" i dołączasz
    > kiepskie zdjęcie robione telefonem komórkowym o zerowej wartości
    > dokumentalnej*. Chociaż szkolną ekierkę byś położył obok...
    >
    > *) na zdjęciu fugi_1.jpg to nawet ujemnej - wiesz że udało ci się
    > kupić okrągłe kafelki? ;-)

    Przepraszam za być może zbyt daleko idącą bezpośredniość i krytyczne słowa
    wobec osoby, która chce mi pomóc, ale się mylisz. Pewnie na prawie się
    znasz, ale na fotografii i optyce raczej nie. Beczkowatość jest normalnym
    zjawiskiem przy takiej ogniskowej i tych parametrach. Nawet w obiektywach za
    kilka tysięcy zł. sztuka. A tak dla Twojej wiadomości: zdjęcia były robione
    lustrzanką cyfrową, a zostały jedynie zmniejszone w związku z czasem i
    limitem transferu.

    A odnośnie wartości dokumentalnej: Wiele z tych braków można sobie u mnie
    obejrzeć live. Nie potrzeba zdjęć.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek