  • Data: 2007-08-06 09:37:12
    Temat: Re: Czy za to mogę ponieść konsekwencje?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 Aug 2007 20:41:54 +0200, Madoniowie napisał(a):

    > Np. taka sigma 10-20 - obiektyw za 2000zł - a proszę, jaka dystorsja:
    > http://www.optyczne.pl/33.6-Test_obiektywu-Sigma_10-
    20_mm_f_4-5.6_EX_DC_HSM_Dystorsja.html
    > Jak osoba dosyć aktywnie uczestnicząca na grupach fotograficznych, czyli
    > interesująca się fotografią, powinieneś to wiedzieć.

    Wiem - dlatego fotografuję aparatem który przestano produkować 12 lat temu
    i dzięki temu mogę używać obiektywów tanich i dobrych ;-)

    > Za skomplementowanie moich zdolności fotograficznych po tych kilku
    > pomniejszonych zdjęciach robionych jako dokument, a nie studium artystyczne,
    > serdecznie dziękuję. Oczywiście mógł bym rozłożyć statyw, zastanowić się nad
    > oświetleniem, kadrem, parametrami, kompozycją. Nie o to w tych zdjęciach
    > chodziło. Umieszczanie obiektu referencyjnego jest IMO zbędne.

    Ale my się nie czepiamy ze złośliwości - tylko żeby Ci uświadomić ze
    wszedłeś na śliski grunt - jeśli ta firma "pójdzie na noże" to każdy
    pierdułkowaty argument urośnie do rangi dowodu, a sprawa będzie się
    ciągnąć. Nawet jak w końcu wygrasz to i tak co się nadenerwujesz
    to Twoje.

    Pozdrawiam,
    Henry