  • Data: 2008-04-08 17:33:24
    Temat: Re: Czy wyroki są jawne?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    c...@m...googlegroups.com
    użytkownik *piotrliwszic* napisał(a):

    > a komu stoi coś na przeszkodzie?

    np. sekretarce. Obserwowałem kiedyś sprawę o zasiedzenie. Sprawa się
    skończyła podany został termin ogłoszenia wyroku z informacją (chyba dla
    stron), że nie trzeba stawiać się osobiście tylko zadzwonić i zapytać.
    Ponieważ byłem zainteresowany werdyktem, a na ogłoszenie nie mogłem się
    stawić zadzwoniłem w dniu ogłoszenia do sądu ale jeszcze przed ogłoszeniem
    żeby dowiedzieć się co sąd postanowił. Sekretarka najpierw odszukła akta, a
    później spytała mnie czy jestem stroną w sprawie. Zgodnie z prawdą
    odpowiedziałem że nie. Powiedziała mi że jeśli chcę poznać wyrok, to żebym
    przyszedł na ogłoszenie, bo ona osobom innym niż strony telefonicznie wyroku
    podać nie może. Nie absurd?

    --
    Big Jack
    //////