  • 1. Data: 2008-04-08 10:55:30
    Temat: Czy wyroki są jawne?
    Od: "pitpull" <p...@p...onet>

    Nie wiem, czy ja dobrze rozumiem, ale postępowanie sądowe jest zasadniczo
    jawne - czyli każdy może przyjść i przysłuchiwać się zarówno rozprawie, jak
    i ogłoszeniu wyroku. Zatem tez zapoznać się z danymi personalnymi
    oskarżonego...

    Zatem co stoi na przeszkodzie wglądu do treści wyroku w terminie
    późniejszym?
    załózmy że mam pełną sygnaturę sprawy.

    pitpull

  • 2. Data: 2008-04-08 12:06:32
    Temat: Re: Czy wyroki są jawne?
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 12:55, "pitpull" <p...@p...onet> wrote:
> [...]
    > oskarżonego...
    >
    > Zatem co stoi na przeszkodzie wglądu do treści wyroku w terminie

    a komu stoi coś na przeszkodzie?

    jest masa programów typu lex polonica, podaj sygnaturę to sprawdzę
    orzeczenie

    nie które sądy mają swoje strony www i własne bazy wyroków

  • 3. Data: 2008-04-08 12:16:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    piotrliwszic pisze:

    > a komu stoi coś na przeszkodzie?
    >
    > jest masa programów typu lex polonica, podaj sygnaturę to sprawdzę
    > orzeczenie
    >
    > nie które sądy mają swoje strony www i własne bazy wyroków

    Pytający mówił o oskarżonym, zatem chodzi o proces karny. Czemu zatem
    nawet pokrzywdzony nie może pójść do sądu i dowiedzieć się o to, jaki
    wyrok zapadł w konkretnej sprawie, nie mówiąc już o wglądzie w akta?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-04-08 12:17:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    pitpull pisze:
    > Zatem co stoi na przeszkodzie wglądu do treści wyroku w terminie
    > późniejszym?

    Panie w sekrtariacie sadu :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-04-08 12:22:33
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 14:16, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Pytający mówił o oskarżonym, zatem chodzi o proces karny.

    mam rozumieć że w bazie lex polonica nie ma wyroków karnych ?

    >Czemu zatem
    > nawet pokrzywdzony nie może pójść do sądu i dowiedzieć się o to, jaki
    > wyrok zapadł w konkretnej sprawie, nie mówiąc już o wglądzie w akta?

    czemu nie może ? czy oprócz przebicia się przez sekretariat są jakieś
    prawne
    ograniczenia wglądu do akt?

  • 6. Data: 2008-04-08 12:26:19
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 14:28, "pitpull" <p...@p...onet> wrote:

    > Ale tu biega o sprawe karną z lat 70-tych....
    > W sadzie mi powiedzieli ze jak nie bralem udziału to mi nie dadzą z
    > repetytorium

    hmm nic nie kosztuje sprawdzić w lexie

  • 7. Data: 2008-04-08 12:28:51
    Od: "pitpull" <p...@p...onet>

    c.googlegroups.com...

    ------------------------------------

    Ale tu biega o sprawe karną z lat 70-tych....
    W sadzie mi powiedzieli ze jak nie bralem udziału to mi nie dadzą z
    repetytorium

    pozradwiam

    pitpull

  • 8. Data: 2008-04-08 12:29:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    piotrliwszic pisze:

    > czemu nie może ? czy oprócz przebicia się przez sekretariat są jakieś
    > prawne
    > ograniczenia wglądu do akt?

    Nie wiem, pytam się, ja się przez sekretariat nie przebiłem, ale też
    nie pytałem się o podstawę prawną. Zatem można przeglądać?

  • 9. Data: 2008-04-08 12:49:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    piotrliwszic pisze:

    > hmm nic nie kosztuje sprawdzić w lexie

    Nie rozmieszaj. Chyba Lexa i Lex Polnicy nie widziałeś.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 10. Data: 2008-04-08 12:52:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Zatem można przeglądać?

    art. 156 kpk
    Czym innym jest jawność rozprawy a czym innym grzebanie w aktach.