  • Data: 2008-07-07 08:49:56
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Od: "tg" <...@...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User w news:g4r1u7$fb9$1@opal.icpnet.pl napisal:
    > W ogólności, aby nie komplikować: jeśli są racjonalne powody, to każda taka
    > osoba powinna oczywiście być jakoś wspomagana, natomiast jeśli jedynym powodem
    > jest zwykła niezaradność życiowa, to niech zdycha. Z jakiej racji ja mam kogoś
    > takiego dotować?

    sugerowalbym pomyslec o tym ze 'niezaradnosc zyciowa' moze byc spowodowana
    np. chorobliwa niesmialoscia i jako taka jest dla mnie raczej kalectwem
    psychicznym

    i skupic sie na pasozytach na zdrowej tkance ;) ktorzy maja przemyslane
    strategie nicnierobienia i brania za to pieniedzy bo "skoro daja to
    grzech nie wziac"

    a konkrtenie na fakcie ze nie mozna dotowac kogos, jezeli jego
    swiadomym *wyborem* jest korzystanie z "wspolnych" pieniedzy, bo to
    prowadzi do tego ze osoba pracujaca normalnie na etat za minimalna
    patrzac na niego najczesciej ma ochote pierdolnac tym wszystkim
    i tez wylegiwac sie z piwkiem przed tv