  • Data: 2008-07-07 23:02:13
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne [OT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jul 2008, Tristan wrote:

    > Co ciekawe, jebnięcie płotu w poprzek i nie zrobienie choć obejścia, to już
    > podwójna dziwność.

    Nie sposób się nie zgodzić.
    Obstawiam, że ktoś kto to podpisał nie był tam obejrzeć... albo akurat
    lało :>

    > A nie prowadziła wtedy do kąpieliska?

    Może "przy okazji" :) część drogi...
    *Ta* alejka chyba zakręcała mniej więcej wzdłuż drogi do skrzyżowania
    ze Srebrną - i dalej szła...wróć, idzie prosto (do byłego "dworu
    w Mikulczycach"). Ale może było tam i skrzyżowanie alejek, nie wiem.
    Do granicy dzielnic (Maciejów) pasuje...

    > Bo ono ZTCW też poniemieckie.

    Przyznam że tego nie wiem - za daleko mieszkam :D

    pzdr, Gotfryd