    From: "tg" <...@...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g4ns9d$e9b$4@news.onet.pl> <g4nsfv$2asv$1@opal.icpnet.pl>
    <g4ntij$hcp$2@news.onet.pl> <g4nuua$2d5s$1@opal.icpnet.pl>
    <g4o1s0$u15$1@news.onet.pl> <g4oi27$623$1@news.onet.pl>
    <g4q6gf$2cl8$1@opal.icpnet.pl> <g4qhnc$e4e$1@news.dialog.net.pl>
    <9a00f$4870faf9$59643a0d$21629@news.upc.ie>
    <g4qv5q$n6v$1@news.dialog.net.pl> <g4r1u7$fb9$1@opal.icpnet.pl>
    Subject: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne
    Date: Mon, 7 Jul 2008 09:49:56 +0100

    Any User w news:g4r1u7$fb9$1@opal.icpnet.pl napisal:
    > W ogólności, aby nie komplikować: jeśli są racjonalne powody, to każda taka
    > osoba powinna oczywiście być jakoś wspomagana, natomiast jeśli jedynym powodem
    > jest zwykła niezaradność życiowa, to niech zdycha. Z jakiej racji ja mam kogoś
    > takiego dotować?

    sugerowalbym pomyslec o tym ze 'niezaradnosc zyciowa' moze byc spowodowana
    np. chorobliwa niesmialoscia i jako taka jest dla mnie raczej kalectwem
    psychicznym

    i skupic sie na pasozytach na zdrowej tkance ;) ktorzy maja przemyslane
    strategie nicnierobienia i brania za to pieniedzy bo "skoro daja to
    grzech nie wziac"

    a konkrtenie na fakcie ze nie mozna dotowac kogos, jezeli jego
    swiadomym *wyborem* jest korzystanie z "wspolnych" pieniedzy, bo to
    prowadzi do tego ze osoba pracujaca normalnie na etat za minimalna
    patrzac na niego najczesciej ma ochote pierdolnac tym wszystkim
    i tez wylegiwac sie z piwkiem przed tv