eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
  • Data: 2008-06-05 13:03:07
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:qb1lh5-rjs.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tyle że tylko na długości wysepki...

    Tak. Cała rzecz polega na tym, żeby była podzielona fizycznie. Także karton
    z Tira nie dzieli. Trawnik, płotek itp.itd. Przecież nikt o zdrowych
    zmysłach nie wkopie latarni na środku jezdni /jednej/. Nawet jak wymalowane
    są na środku drogi dwie ciągłe linie, bo one nie dzielą jezdni. Na krótkim
    odcinku wygląda to może dziwnie i śmiesznie, że droga ma dwie jezdnie. Może
    ona nie trzyma norm klasycznej drogi dwujezdniowej, odpowiednio oznakowanej,
    ale została podzielona fizycznie i zachowujemy się tak jakby ona trzymała
    normy.
    --
    Maluch