    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy warto próbować?
    Date: Thu, 1 Jan 2009 17:56:40 +0100

    Użytkownik "Ania" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:20090101161404.5b38824e@nasa.one.pl...

    Warto / nie warto, to rzecz opłacalności w mojej ocenie. Rozumiem, ze
    chcesz to kupić za cirkla kilkanaście złotych z kosztami transportu. A jaka
    jest wartość rynkowa tej rzeczy? Bo teoretycznie to należało by
    przysługującą sprzedającemu należność wpłacić do depozytu sądowego i żądać
    wydania rzeczy. tylko nie wiem, czy warto się pieniaczyć. Poza negatywem
    powiadom Allegro. Dadzą mu punkt karny za odmowę wywiązania się transakcji.
    Trzy punkty i zawieszenie konta - zdaje się.

    Poza tym możesz sprzedającemu odpisać, że z chwilą wygrania przez Ciebie
    aukcji doszło do zawarcia umowy i rzecz jest Twoja - o ile jest określona
    co do tożsamości. jeśli ją ponownie wystawi, to po prostu dopuści się jej
    przywłaszczenia, czyli popełni przestępstwo.