  • Data: 2006-06-07 23:42:29
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Nie jest. Jest oddzielną prcedurą systemu operacyjnego i jest czymś
    > innym niż tworzenie pliku, zapisywanie do pliku (write), dopisywanie
    > (append). Z pozoru to samo, ale nie.

    System - tak. Ale tylko i wyłącznie od programu zależy, czy sobie wczyta
    całość do pamięci a potem sam utworzy nowy plik, czy też zwali
    kopiowanie na system operacyjny.

    [ciach]

    > Natomisat w przypadku plików wykonywalnych możesz ustawić execute.
    > Plik uda ci się uruchomić jako program, ale nie możesz go przeczytać.

    No popatrz. Znaczy się magik i cudotwórca jestem, bo mi się to jakoś
    udaje. Przy pomocy magicznego klawisza F3 (Norton Commander lub Midnight
    Commander)..

    > Execute i read też są innyumi operacjami, mimo, że w obu przypadkach
    > musisz otworzyć i przeczytać zawartośc pliku.

    Nie. W tym pierwszym przypadku otwieranie i wczytywanie plikuodwala system.