    From: Iluminat <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy urzędnik (jakikolwek) musi się przedstawić?
    Date: Sat, 25 Oct 2008 19:34:10 +0200

    Dnia Sat, 25 Oct 2008 19:00:37 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie znam żadnych przepisów z zakresu prawa stanowionego pozwalające
    > obywatelowi dzwoniącemu urzędu domagania się od urzędnika podania danych
    > personalnych. Poprosić może, ale to wszystko.

    No nic... w pn popróbuję też podzwonić po różnych urzędach i się podpytać w
    tej sprawie. Tak z ciekawości. :)

    > A jakbyś nie płacił to można cię z urzędu odprawić z kwitkiem?

    Problem w tym, że nie ma takiej możliwości.

    > Akurat.
    > Przecież dzwoniłeś i co? dowiedziałeś się czegoś? ;))

    No! Że niczego się nie dowiem! ;)

    > No nie chce. I co, zmusisz ją?

    Nie. Zrobię jak przedszkolak i się poskarżę. ;D

    > No to co, że powiedziałeś?

    Nic w sumie. Kwestia uprzejmości to nie kwestia prawa.

    > Mówiłem ci - spławia się inaczej.

    Czyli mnie nie spławiła.

    > Daj mu szkołę, niech sobie nie myśli.

    Wypadałoby, żeby myślał. Chcę, żeby wiedział, że ktoś ma problemy z jego
    personelem. Satysfakcja to inna sprawa - babka ma wylecieć z roboty!!!

    > PS. "Nieważne" piszemy razem.

    To to drugie "nie ważne" (jako przeciwstawienie ważnego).

    --
    Pozdrawiam,
    Iluminat - żartuję z tym wylatywaniem, niech po prostu interpretuje dobrze