eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?Re: Czy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 15 Jul 2010 15:11:35 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100528
    Thunderbird/3.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to wprowadzanie klientów w błąd lub oszustwo?
    References: <i1hbeb$ptv$1@news.onet.pl> <i1huhj$qcg$1@inews.gazeta.pl>
    <i1i5nq$5nt$1@news.onet.pl> <4c3d2545$0$2583$65785112@news.neostrada.pl>
    <i1kcol$nlv$1@news.onet.pl> <i1kd27$nnt$1@news.onet.pl>
    <4c3dbc35$0$17086$65785112@news.neostrada.pl> <i1kf98$vcp$1@news.onet.pl>
    <4c3eaf5e$0$19165$65785112@news.neostrada.pl> <i1mvus$4sv$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i1mvus$4sv$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4c3f0905$0$19184$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.47.121
    X-Trace: 1279199493 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19184 83.23.47.121:46026
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:646097
    [ ukryj nagłówki ]

    (15.07.2010 14:46), Maciek wrote:
    >
    >> A co do "terminu ważności" to tutaj podmiot oczekujący przełożenia
    >> referencji określa, jakie będą dla niego ważne - czy tez sprzed 2 lat
    >> czy z ostatnich 3 miesięcy. "Ważność" zależy od tego kto referencje
    >> pod uwage bierze a nie od tego, kto je wystawia lub kto otrzymuje.
    >> Postawiliście problem na głowie.
    >
    > Ależ skąd. Sama zauważyłaś, że ludzie nabierają się nie na takie numery.
    > Więc wystawca referencji mógłby zabezpieczyć się przed niepożądanym ich
    > używaniem.
    >
    > Dotąd referencje traktowałem niezbywalnie, jak wykształcenie. Ale widać
    > jest inaczej i referencje stanęły na głowie.

    Myślę że ogólnie do referencji można podejść jak do każdej innej
    informacji o produkcie/firmie.

    Jeżeli jest to uczciwe - to jest w porządku. Tak samo jak przedsiębiorca
    chwalący się tym że odkurzace ZY-123 zdobył jakiś "laur konsumenta" ,
    ale sprzedający odkurzacze ZY-123a , różniące się kolorem klapki.

    Jeżeli to jest nieuczciwe - to zawsze można zainteresować sprawą UOKiK
    lub pozwać o stosowanie nieuczciwej konkurencji, tak samo jak w
    przypadku kiedy ktoś się chwali że jego produkty mają "laur konsumenta",
    kiedy w rzeczywistości tą nagrodę ma odkurzacz a on sprzedaje tostery.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1