eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest oczywista pomyłka z art. 44 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych › Re: Czy to jest oczywista pomyłka z art. 44 ust. 3 ustawy o zamówieniach publicznych
    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest oczywista pomyłka z art. 44 ust. 3 ustawy o zamówieniach
    publicznych
    Date: Tue, 26 Apr 2011 21:38:53 +0200

    W dniu 2011-04-26 20:41, Gut pisze:

    > Opisywany przeze mnie przykład zdaje się dotyczy właśnie ceny
    > jednostkowej. Fragment z pisma o odrzuceniu oferty.
    >
    > ...zawarł ceny jednostkowe z trzema miejscami po przecinku, niezgodnie
    > z ....
    >
    > ...cenę oferty oblicza się na podstawie wycenionego przedmiaru robót
    > sporządzonego w formie uproszczonej, dalej zwanego kosztorysem
    > ofertowym....

    Czyli, wygląda na to, że przegrany mógł wnieść odwołanie i miałby nawet
    duże szanse na powodzenie. :)

    > No zacytowałem kawałek wyroku (niestety nie mam jego sygnatury) -
    > fragment raz jeszcze:
    > "Art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp stanowi w sposób imperatywny, iż
    > zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki, niż tylko pisarskie i
    > rachunkowe, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych
    > warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. "

    Tak, ja to tak rozumiem niemniej znając naszą budżetówkę wiem, że wolą
    się nie wychylać. Łaska sądu na pstrym koniu....

    BTW

    Zapisują sobie te sygnatury, tak na wszelki wypadek. Co prawda z tego
    powodu nie odrzucono jeszcze mojej oferty ale kto wie...
    Sam miałem wątpliwości kiedy szkoła stawiała wymóg podawania ceny
    jednostkowej za 1 kopertę z dokładnością do dwóch miejsc a jednostką
    opakowaniową było 1000 szt. Nie udało mi się ich przekonać. :(

    --
    spp