  • Data: 2015-12-13 16:45:28
    Temat: Re: Czy to jest nękanie?
    Od: dante <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Dec 2015 11:51:02 +0100, z napisał(a):

    > "Przeżyjesz szok!
    > widzę obok Ciebie
    > ŚMIERTELNEGO WROGA
    > To GROŹNA OSOBA!
    > GROZI Tobie!
    > Może doprowadzić
    > do bankructwa, nędzy!
    > Odp KTO na 72998
    > UFASZ tej osobie2,46R-
    > eg
    > "
    > Co na to polskie prawo?

    > PS. Zauważyłem ostatnio że smsy nie groźne które sobie filtruję
    > zaczynają przychodzić na inne numery pleja które posiadam.
> [...]

    Operator nic nie musiał sprzedawać.
    Takie gówno przychodzi też na nierejestrowane pre-paid'y.

    1. Ustal dane Misia wysyłającego gówno.
    2. Zapytaj się Misia (na piśmie) skąd ma nr.
    3. Miś najprawdopodobniej odpowie, że: "wygenerował go komputer"
    4. Jeśli zajdzie pkt. 3) to... Miś jest w czarnej dupie.