  • Data: 2015-12-21 14:51:47
    Temat: Re: Czy to jest nękanie?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-13 o 16:45, dante pisze:
    > Dnia Sun, 13 Dec 2015 11:51:02 +0100, z napisał(a):
    > 1. Ustal dane Misia wysyłającego gówno.
    > 2. Zapytaj się Misia (na piśmie) skąd ma nr.
    > 3. Miś najprawdopodobniej odpowie, że: "wygenerował go komputer"

    Ta.. komputer.
    Ostatnio tak mi powiedziała babka, która zapraszała mnie na prezentację
    "czegośtam" w moim mieście.

    Ja ostatnio zacząłem podejrzewać aplikacje sprzedażowe/CRM. W dwóch
    sklepach podałem do kontaktu nr telefonu i w obu przypadkach po kilku
    dniach miałem telefon zaczynający się od słów "czy ja się dodzwoniłam do
    mieszkańca <miasto>?"