  • Data: 2005-06-23 12:23:18
    Temat: Re: Czy to jest fałszywe oskarżenie?
    Od: "Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie wypaliłeś więcej energii niż potrzeba do znalezienia
    > tego w KK.

    Zapytałem. Otrzymałem od Ciebie odpowiedź. Grzeczne Ci podziękowałem. Powinien
    być EOT. Stracilibyśmy wspólnie mniej czasu i energii, gdybyś od razu
    powiedział, że to 238. Mogłeś też nic nie mówić, jeśli nie chciałeś, znalazłbym
    sobie, nie marnowałbyś dalszego swojego czasu i energii na płodzenie kolejnych
    postów.

    Ale z jakiegoś powodu musisz udowadniać, że nie potrafię się posługiwać
    przeglądarką, nazywasz mnie leniwym tylko dlatego, że poprosiłem o coś bardziej
    szczegółowego niż "KK". Skoro tak szybko odpowiedziałeś, to zakładałem,
    widocznie błędnie, że wiesz więcej. Jeżeli zmusiłem Cię do Klik, Klik, Ctrl-F,
    Enter, Enter, Enter, to przepraszam, nie chcialem, żebyś przeze mnie się
    przepracowywał.

    Więc raz jeszcze dziękuję za wskazanie kodeksu i artykułu. I tylko za to. Za
    instruktaż obsługi przeglądarki też dziękuję, choć zmarnowałeś swój cenny czas i
    energię, o którą tak Ci chodzi.

    EOT

    I podziwiam Twoją biegłość posługiwania się przeglądarką. Klik, Klik, F3, Enter,
    Enter...

    --
    Marcin Majchrzak