  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Date: 14 Mar 2012 12:27:03 +0100

    On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:

    [...]

    > Czy jesteś pewien, że nie stało się to bez łapówek oraz zwolnieniom
    > podatkowym?

    Tak, jestem pewien.

    > Pamiętasz to [...]

    Pamiętam jak to jest jak się nie manipuluje, tylko odpowiada rzetelnie
    na argument.

    > Bez pomocy państwa, duży nie jest w stanie sobie poradzić z taką
    > konkurencją.

    Nie zgodzę się. Jest w stanie. I w dodatku im jest większy, tym
    ma łatwiej. A jak się na rynku pojawią dwa, czy trzy duże podmioty
    (bo to kwestia ile podmiotów pierwsze osiągną odpowiednio dużą
    pozycję), to zamiast się wyniszczać, zrobią sobie oligopol.
    I masz pozamiatane.

    Inny przykład: Przyjdzie duży kapitał na GPW i robi co chce,
    a drobny inwestor może mu naskoczyć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl