  • Data: 2006-06-05 16:05:47
    Temat: Re: Czy strace znizki OC?
    Od: "Karol C." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Misiek" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:1149453701.961179.324250@u72g2000cwu.googlegrou
    ps.com...
    Witam
    Kupilem samochód i dwa dni po kupnie spowodowalem kolizje.Nabywca
    sciagnie
    sobie kase z polisy poprzedniego ubezpieczyciela którym jest PZU.Ja
    natomias
    samochody ubezpieczalem w UNIQUA i mam tam 60% znizek a samochód
    który
    kupilem bede wlasnie tam ubezpieczal.Czy strace jakies znizki ?
    Czy musze
    mojemu zakladowi przedstawiac informacje o tej wlasnie kolizji?
    Prosze o pomoc w tej sprawie
    Pozdrawiam

    na wniosku o ubezpieczenie jesli Uniqa bedzie pytala(lo????) o szkody (a
    napewno beda) to zgodnie z art. 815 par.1 k.c. masz obowiazek przedstawienia
    informacji o szkodzie.
    Ale jak sklamiesz i zostanie wykryte, to ewentualna sankcja (oprócz
    dreczacych Cie wyrzutów sumienia ;-)) bedzie doplata skladki.

    KC