eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sprzedawca ma obowiązek wystawienia faktury korygującej ? › Re: Czy sprzedawca ma obowi?zek wystawienia faktury koryguj?cej ?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sprzedawca ma obowi?zek wystawienia faktury koryguj?cej ?
    Date: Fri, 11 Mar 2011 10:47:34 +0100

    W dniu 11.03.2011 10:32, Kamil pisze:

    > Akurat jej post jest poprawnie zakodowany, w przeciwieństwie do Twojego -
    > rezultat widac powyżej

    To masz coś nie tak z czytnikiem. W jej nagłówku brakuje informacji o
    kodowaniu polskich znaczków. W moim jak najbardziej jest:

    Więc moje polskie znaki: ąęćźżłóńĄĘŚĆŹŻŁÓŃ powinny być poprawne.
    Możliwe, że Twój nierozwijany już czytnik nie obsługuje jeszcze
    poprawnie UTF-8 (albo to wyłączyłeś, patrz niżej). Niestety mój czytnik
    przełączył się na UTF-8, żeby móc przesłać krzaki wygenerowane przez
    Sympatyczną.

    > (cytuje Twoje krzaczki) :)

    Akurat w zacytowanym fragmencie brakowało polskich znaków w mojej
    wypowiedzi, bo żaden wyraz ich nie miał.

    > Jej post jest zupełnie poprawnie wyświetlany, łącznie ze znakami
    > diakrytycznymi.

    Być może Twój czytnik na siłę ustawia ISO-8859-2 i wtedy brak informacji
    o rodzaju kodowania mu nie przeszkadza. To by wyjaśniało dlaczego jej
    polskie znaki widzisz dobrze, a moje nie. Sęk w tym, że ja koduję
    wiadomości właściwie, a w listach generowanych przez OE brakuje
    informacji o kodowaniu i czytnik może co najwyżej zadziałać wtedy, gdy
    ma na sztywno wymuszone zgodne z OE kodowanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek