eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni? › Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    Date: Sat, 14 Oct 2006 20:30:48 +0200

    Dzięki wszystkim za rady.
    Grzejnik mogę sam odłączyć ,bo profilaktycznie jeszcze przy wymianie kazałem
    zainstalować dwa zawory, więc ze spuszczaniem wody problemu nie ma i sam to
    zrobie ,a później wkręce zaślepki.
    Gdyby nie ten podzielnik, to w ogóle nie byłoby sprawy.
    Ale obawiam się że po odłączeniu grzejnika to ustrojstwo prześle sygnał do
    bazy i policzą mi jakieś horendalne stawki, chociaż z niego nie korzystam
    ,ale troche racji będą mieli ,bo grzejnik odłączony i niewiadomo, czy nie
    podłączyłem innego i nie dogrzewam się na koszt innych lokatorów. Jak już
    wspomniałem ten podzielnik to dość nowoczesne ustrojstwo /display włącza sie
    przy zblizeniu palca, pokazuje dane archiwalne i komunikuje się
    bezprzewodowo z modułem na klatce, tak że monter ma przychodzić raz na 10
    lat
    wymienić baterie litowe/ , według mnie zasygnalizuje odłączenie grzejnika,
    chyba,że co teraz mi przyszło do głowy, połącze je giętkim drutem z rurą CO
    i będę gdzies trzymał ten grzejnik w szafie połączony na stałe drutem z
    rurą.
    Oczywiście w miedzyczasie wykorzystam wszystkie drogi oficjalne,
    Ale nadal uważam, że to bezsens ,a spółdzielnia przegina i członek
    spółdzielni nie powinien być zmuszany do takich kombinacji.
    pzdr
    mareK