  • Data: 2017-12-04 13:21:23
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6e848cf9-3e06-4ea5-a7fc-fde87b1cc335@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 00:52:33 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
    > Od pewnego czasu. Wczesniej wiecej.
    > I cos nie moge znalezc, czy X-kom nadal ma zwyzke.

    >Te 2% w xcom na dzisiaj już nieaktualne alciekwiło mnie jak to robili

    Bo tez i prowizje karciane spady.

    >"Jednocześnie informujemy, iż wszystkie ceny w naszych sklepach
    >stacjonarnych oraz sklepie internetowym zawierają 2% rabat.
    >Rabat nie jest uwzględniany jedynie przy płatności kartami
    >płatniczymi i kredytowymi."
    >Sprzęt kosztuje na stronie 1000zł- to cena z rabatem 2%
    >Przy płatności kartą doliczali 2%?
    >Powinni doliczać 2,04%

    To juz malo istotne.
    Zreszta klient za te 2% sie oburzy umiarkowanie, skoro poinformowany,
    ale te 0.04% mogloby go dobic, a po co draznic klienta dla tych kilku
    groszy ? :)

    Lepiej spytac co bylo na fakturze ... 1020 zl i rabat przy platnosci
    gotowka, czy 1000zl i dodatek, czy po prostu dla jednych 1000zl, dla
    innych 1020

    J.