  • Data: 2017-12-04 15:57:05
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3c1c81fe-6122-43cb-aa92-76c6ec4ab0b9@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 13:21:31 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >No nie tak mało istotne
    >1000zł cena sprzętu na stronie a to cena z rabatem przecież
    >"Karciarzom sprzedawali go za 1020zł" więc cena dla "gotówkowców"
    >powinna być 999,6zł
    >Trafi się taki upierdliwiec jak Robert i trzeba będzie na skargi
    >odpowiadać, 40gr zwracać a i być może pismo z Policji jakieś dotrze o
    >"podejrzeniu popełnienia";))

    IMO nie bardzo - podaja cene z rabatem 1000zl, tylez do zaplaty, wiec
    o co tu sie sądzic ?

    A karciarze pozywac nie bedą, za to, ze im sprzedano za 1020 a nie za
    1020.41 :-)

    No chyba, ze ktos sie doszuka cennika netto, 1020.00, do tego obiecane
    2% rabatu, ktos mi tu winny 40 gr jest :-)

    J.