  • Data: 2010-04-19 09:34:41
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news:hqh497$p49$1@news.onet.pl...

    > Nie kumam tego oddawania.
    > Mamy wspólne konto, na które wpływają wszystkie wypłaty. Trzeba coś
    > kupić, zapłacić, to się bierze i tyle. A kto bierze - nie ma znaczenia.
    >
    > Nie czaję takich "rozliczeń" wewnątrzmałżeńskich.
    >
    > Może dlatego że oboje nie mamy tendencji do wydawania na jakieś
    > kompletne idiotyzmy.

    Bo to tylko taki lapsus slowny. Ja tez mam wspolne konto z zona. Wprawdzie
    ona nie zarabia, tylko ja, ale kiedys zarabiala. Ale ze ona czesciej wydaje
    (czesniej, nie znaczy wiecej), bo chodzi na zakupy, robi oplaty itp, wiec ja
    tez zawsze mowie, ze jej oddaje :)
    Chociaz ja jak potrzebuje to tez biore.