    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Date: Tue, 24 Jun 2008 19:45:59 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 24 czerwiec 2008 11:59
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0806241151320.3092@quad>):

    > Chyba się nie za bardzo rozglądasz dookoła (tak, po Zabrzu :>)
    > Biedronka (czy siakoś tak) parę tygodni temu przestała wydawać torby
    > jednorazowe, dawali takie "więcejrazowe" z napisem że "ekocośtam"
    > i z zapowiedzią że "od przyszłego miesiąca trzeba będzie sobie je kupić"
    > (chyba już jest tak daleko, nie sprawdzałem ostatnio). 7 groszy sztuka.

    Stonka jest w Zabrzu? Nie wiem, i tak bym tam nie kupował, przecie oni nic
    normalnego nie mają, a ceny zabójcze. Kiedyś wlazłem w to przypadkiem w
    Augustowie, bo nie znałem terenu, było przy drodze... Koszar.

    > Krótko mówiąc, będziesz sobie mógł *kupić* w co tam chcesz zapakować
    > swoje zakupy, papier jak mniemam w papierniczym jest więc żadna
    > różnica (dla Ciebie) ;),

    Bosko, ale nie sądzę, żebym z własnym przyłaził.

    > acz pewnie jako mało ekologiczny (bo to panie
    > jednorazowe i drzew dużo się psuje)

    Jakich drzew? Papier pakowy nie jest z drzew przecie....
    A do tego się szybko rozkłada.

    > Mi mnie (obojętne), bo mnie trochę martwi pakowanie drobnych śmieci,
    > jako że do wyrzucania tychże jednorazówki były w sam raz... (po co mi
    > duży worek, skoro do małego kubełka średnia lub większa jednorazówka
    > też pasowała?)

    No widzisz, a ja noszę plecaczek. Niestety w wielu sklepach nie da się bez
    worka :( A poza tym, niektóre rzeczy trzeba zapakować, jak np. szynkę. A te
    małpy w mięsnych to nawet 1 kiełbasę pchają do oddzielnego worka. Masakra.

    --
    Tristan