  • Data: 2008-06-24 20:39:26
    Temat: OT: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Jun 2008, Tristan wrote:

    > Stonka jest w Zabrzu?

    O ile wiem, wiele sztuk.

    > Nie wiem, i tak bym tam nie kupował, przecie oni nic
    > normalnego nie mają, a ceny zabójcze.

    Kupuję rzadko, i na pewno nie zgadniesz co za towar.
    Otóż... chleb. Opinia dotyczy tylko jednego konkretnego sklepu, nie wiem
    czy "wszędzie jest ten sam", mają całkiem dobry.
    I - baczność - zapakowany w papierową - spocznij - torebkę!
    Niezależnie od "problemu jednorazówek" (torebka jest nieco mniejsza od
    chleba, więc zwyczajowo konfiskowałem "jednorazówkę proszę" przy kasie)
    był tak pakowany w tym sklepie "zawsze" (Biedronka jest tam od niedawna,
    wcześniej był jakiś plusk czy coś tak ;))

    > Bosko, ale nie sądzę, żebym z własnym przyłaził.

    Ktoś wyjaśnił już proporcję cen.
    Na pewno opłaci się iść do papierniczego obok ;)

    > Jakich drzew? Papier pakowy nie jest z drzew przecie....

    No nie. Z papieru pakowego. I tak dalej. Tyle że perpetum
    mobile rzadko działa długo ;)

    > A do tego się szybko rozkłada.

    Tu Ci przyznam rację, m.in. ze względu który opisała Maddy.
    Problemem są "zaśmiecacze", którzy wywożą całe worki śmieci (włącznie
    z tymi nieszczęsnymi torebkami) w las... :(

    > No widzisz, a ja noszę plecaczek.

    Moment, moment, plecaczek ZE ŚMIECIAMI???
    Piszę o tym iż owe jednorazówki wykorzystuję do wywalania śmieci do
    kubła!

    > A poza tym, niektóre rzeczy trzeba zapakować, jak np. szynkę. A te
    > małpy w mięsnych to nawet 1 kiełbasę pchają do oddzielnego worka.

    Nie no, w sprawie pakowania wędlin do plastiku wyjątkowo się
    zgadzam. Ale wędliny są wyjątkiem, np. zółty ser już tak wraźliwy
    na "traktowanie" woreczkiem nie jest.

    pzdr, Gotfryd